Wszystko wskazuje na zapiekanie się zmiennej geometrii. Może pomóc jej czyszczenie, jeśli masz trochę samozaparcia możesz wyczyścić to sam, jednak pamiętaj, że zwykle zapiekająca się geometria świadczy o znacznym wyeksploatowaniu turbosprężarki, co niestety wiąże się z regeneracją/wymianą.
[quote=""Stanley""]Dobrze byłoby zrobić logi dynamiczne z odpowiednich grup i może coś się wyjaśni, bo po samym błędzie trudno przez internet o właściwą diagnozę.[/quote]Mam problem ze wzrokiem, albo nie zrobiłeś logów. Zrozum chłopie, że przez internet inaczej się nie da postawić właściwą lub choćby w przybliżeniu diagnozę. Jeżeli masz błąd 17965 to masz przeładowanie, a powodów może być kilka, np zapieczone kierownice, zardzewiała grucha, uszkodzony zaworek N75.
[quote=""Smiecho22""]samochód pięknie wchodzi na wysokie obroty a przy 130km/h następuje odcięcie paliwa[/quote]
Ja miałem podobnie tyle że mi najczęściej na 5/6 biegu przy ok 160km/h wyłączało się turbo, podmieniałem czujnik ciśnienia turbiny, ale problem u mnie skutecznie rozwiązała dopiero wymiana podciśnień (http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 94&t=51903) może Ci to w czymś pomoże
Pozdrawiam