DJ Piotr - Czarny 6N2 Basis + swap

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gulczas783
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 494
Rejestracja: 20 gru 2010, 22:45
Lokalizacja: Poręby Dymarskie

Post autor: gulczas783 »

Ksenony na DUŻY plus :oki: Ledy zamiast halogenów fajnie mogą się prezentować.
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Chciałbym zamontować je bezpośrednio w kratki. Średnica otworów to 75mm, więc okrągłe światła dzienne o średnicy 70mm powinny spasować. Z drugiej strony, to miło byłoby mieć w tych kratkach halogeny, tak jak w autentycznym GTI :D
Muszę to jeszcze przemyśleć.
Awatar użytkownika
dan_199
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 228
Rejestracja: 10 lip 2012, 22:54

Post autor: dan_199 »

Moim zdaniem lepsza jest opcja z halogenami w kratkach i ewentualnie w nich te ledy :piwo:
To tylko pozostały Ci kratki boczne , środkowa i przód cały jest jak w Gti co jest dużym plusem :)
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Witam szanownych forumowiczów! Po długiej ciszy w temacie wreszcie udał się długo oczekiwany mod-zmiana serca Polo
z AKK na AVY. Silnik został sprowadzony z angielskiego GTI uderzonego w tył. Przez to, że była to wersja angielska elektryk miał dużo pracy z dostosowaniem przewodów wiązki elektrycznej do wersji europejskiej, ale na szczęście sobie poradził (często przy tym przeklinając) :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Silnik jest bardzo dynamiczny, świetnie brzmi i daje dużo frajdy. Otworzył drogę do następnych modyfikacji w przyszłości (dolot+wydech), ale z tym jeszcze poczekam, bo zabawa w swap tania nie była. Chciałbym również zainwestować w szerokie progi, wymienić kratki na GTI+okrągłe ledy i dorobić czerwony pasek na grillu :blush2:
Warto wspomnieć, że międzyczasie doszły jeszcze dwie małe zmiany we wnętrzu, a mianowicie cupholder i wymiana schowka na nowy (poprzedni się zepsuł-nie dało się go zamknąć).
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 736
Rejestracja: 22 sty 2012, 9:46
Lokalizacja: RJA

Post autor: BraHOL 12 »

Ładne zadbane polo tylko z szerokimi progami może być kłopot.
Szukał bym nakładek na progi votex ;)
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Brahol, dzięki za pozytywną opinię. Domyślam się, że nakładki Votex są raczej trudno dostępne na rynku, bo nie znalazłem ani jednej oferty. Za to wyczytałem na forum, że jest szansa kupna części Votex w ASO-trzeba sprawdzić czy to aktualne :)
Co do samochodu-szybko po świeżym przeszczepie spotkała mnie pierwsza przygoda, a mianowicie awaria wentylatora chłodnicy! Jednak ta przykra sytuacja została dość szybko opanowana i na drugi dzień zagościł nowy:

Obrazek

Poza tym kolejna skromna część czeka na montaż:

Obrazek

Mam nadzieję, że trochę odmieni to szare, zamulone wnętrze :grin:
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Mini mod-zawitał czerwony pasek :blush2:

Obrazek

Obrazek
S
Sanchez77
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 21 paź 2012, 22:21

Post autor: Sanchez77 »

Fajnie działasz z samochodem, podziwiam wytrwałość :). Polówka wygląda bardzo schludnie, jedynie te ledy kłują w oczy. Jeżeli koniecznie uparłeś się na światła do jazdy dziennej to może lepiej wstawić takie okrągłe, zamiast halogenów ? Z pewnością wyglądałoby to ciut lepiej.
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Dzięki za opinię i miłe słowa. Co do ledów-zgadzam się w stu procentach. Był to pierwszy mod i niestety po czasie okazało się, że zupełnie nietrafiony. Zamierzam to zmienić-dolne kratki muszą mieć ten sam wzór co atrapa chłodnicy. Myślę, że trafią w nie okrągłe ledy, ale nie jestem jeszcze pewny. Może na spontanie wpadną halogeny jeśli tylko pojawią się na aukcji. Zmienię to na pewno, jednak najpierw muszę trochę odkuć się finansowo ;-)
f
franz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 89
Rejestracja: 13 sie 2014, 15:13
Lokalizacja: Kraków

Post autor: franz »

najważniejsze że silniczek jest porządny, a światła dzienne zawsze można wywalić ;)

Zegary w milach ? Nie wolisz w km? chyba, że same ramki przełożysz.
bardzo fajne autko! powodzenia :)
Obrazek
Ślesin 2015 (86C Coupe Fox LA5Y) - 2 miejsce - najniższe 86C/2F
Ślesin 2016
Ślesin 2017 (86C Coupe Fox LY3D ABU)
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Dzięki wielkie, Franz! Wiesz co, kupiłem zegary wyskalowane w milach, bo miałem okazje wziąć je za połowę taniej od tych z wersji europejskiej. Pochodzą one z tego samego samochodu, z którego jest silnik, więc sprzedawca dał fajny rabat-dlatego się skusiłem. A silniczek rzeczywiście porządnie się sprawuje, natomiast marzy mi się uzyskanie jego lepszego dźwięku-myślę nad puszką BMC i zmodyfikowanym dolotem, tak jak ma np. Kondii. Pomysłów jest wiele, w przeciwieństwie do pieniędzy ;-)
S
Sanchez77
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 338
Rejestracja: 21 paź 2012, 22:21

Post autor: Sanchez77 »

Zdecydowanie polecam airbox BMC - mam zamontowany w swoim GTI i jestem mega zadowolony.
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Najlepszą opcją na zmianę dźwięku jest elektryczna przepustnica wydechu - rajdowy dźwięk na zawołanie, a na co dzień cisza i spokój.
Awatar użytkownika
DJ Piotr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 13 maja 2012, 11:31
Lokalizacja: Katowice

Post autor: DJ Piotr »

Witam ponownie! Polo przeszło kilka zmian:

-wymieniono zepsuty czujnik temperatury płynu chłodzącego,
-ustawiono prawidłowo przednią wycieraczkę, która podczas pracy lekko uderzała w lewy słupek-na poniższych zdjęciach sprzed tej korekty widać, że była ona zainstalowana za wysoko,
-zimowe stalówki po regeneracji już nie straszą,
-zamieniono chińskie ledy na halogeny w kratkach GTI,

Obrazek

Obrazek

-Licznik został zmodyfikowany,


Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2017, 13:29 przez DJ Piotr, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

[quote=""DJ Piotr""]Mam nadzieję, że w forumowych archiwach natrafię na instrukcję ich ustawiania[/quote]są za to odpowiedzialne te dwa przyciski:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N2”