Tak co nowego.. kupiłem pokrywę silnika 1.4, jest założona, teraz zbieram na szerokie zderzaki i liczniki z Golfa Mk4 + czerwone podświetlenie w środku. aa mam takie pytanie do was dotyczące silnika. Pierwsze, może ktoś miał taki problem, że v-max Polo to 140, na wikipedi podane jest 168, na YouTube widziałem jak 160 to lekko idą, a moja 140 i taka jak by blokada była i nic więcej.. Drugie, to one mają odcinki na biegu jałowym ? Bo u mnie tego nie ma, o.0
[quote=""KubaSrem""]Tak co nowego.. kupiłem pokrywę silnika 1.4, jest założona, teraz zbieram na szerokie zderzaki i liczniki z Golfa Mk4 + czerwone podświetlenie w środku. aa mam takie pytanie do was dotyczące silnika. Pierwsze, może ktoś miał taki problem, że v-max Polo to 140, na wikipedi podane jest 168, na YouTube widziałem jak 160 to lekko idą, a moja 140 i taka jak by blokada była i nic więcej.. Drugie, to one mają odcinki na biegu jałowym ? Bo u mnie tego nie ma, o.0[/quote]
Ile obrotów masz przy tych 140km? Sprawdź oznaczenie skrzyni. Ogólnie silnik przeglądałeś, świece itd? Może być zamulony braciak pierwszym polo z takim samym silnikiem zamykał 180km a teraz ma cc ten sam silnik i ledwo 150km bo jakaś kobieta do pracy nią dojeżdżała;-)
Obroty ok. 3k, świece są nowe, kupiłem nowe kable, kopułkę rozdzielacz, filtr powietrza. No tak, ale to jak go "odmulić"? Już go nawet tak przeciągam, coś tam różnicy jest, ale nie tak jak być powinno.. a co do oznaczenia skrzyni, jak to sprawdzić ?
Numery są wybite na obudowie skrzyni patrząc od góry. Jak 3k przy 140 na 5 biegu to coś nie halo. Powinien mieć ok 4k. Tak ogólnie dobrze się wkreca na obroty?
160 idzie, trochę to zajmuje ale problemów nie ma, ciekawa sytuacja...
U mnie tak to wyglądało, a ograniczniku w Polo nie słyszałem : http://i62.tinypic.com/156scnr.jpg
Ostatnio zmieniony 25 sty 2015, 22:40 przez Czaman, łącznie zmieniany 1 raz.
Katalizator moze go trzymac jak bedzie juz przypchany, przy 3k ja u siebie mam 100km/h takze cos nie tak a vmax u mnie wychodzi 180 bo przy 5200obr konczy sie skrzynia takze zerknij bo ewidentnie jest cos nie tak.
Auto ogolnie fajne tylko biednie wyposazone ale doposazyc zawsze mozna a baza jest dobra, co do zegarów z mk4 to jak bedzie jakis problem to wal do mnie bo takowe 3 lata temu zakladalem u siebie
[quote=""KubaSrem""]Tak, mam.[/quote]
Może być przypchany tak jak kolega wyżej pisze. Najlepiej wyciąć i wspawać prostą rurę. Za kata dostaniesz trochę złociszy a autko zacznie lepiej oddychać i zrobi się żwawe.
[quote=""rumcajs25""]Ja bym wspawal stumienice zamiast zwyklej przelotki bo podszas przegladu moze (ale nie musi) byc problem[/quote]
Masz rację bo zależy jaka stacja czasem mogą się przyczepić. Są tanie strumienice przypominające obudowę kata.
No nic, narazie jest coraz lepiej, auto się zaczyna z dnia na dzień lepiej zbierać, nie długo będę jechał taką pierwszą dłuższą wyprawę Polo, to wtedy się ją konkretnie przepali. W końcu zrobiłem zdjęcie jak wygląda osłona założona na silniku i pytanie, macie jakiś preparat żeby ładnie pod maską wyczyścić ? Żeby jakoś to wyglądało. :hello:
Siemanko ! Pola jeździ i ma się dobrze, w poniedziałek leciałem do Kalisza po szerokie zderzaki. Przedni był popękany, ale dzisiaj już go odebrałem posklejanego i czeka na malowanie, tył też idzie do malowania, ale na razie jest założony, by zobaczyć jak wygląda. Smile Myślę że za 2 tygodnie pokaże jak ona już wygląda na szerokich. aa jutro jadę po białe kierunkowskazy. Smile Pozdrawiam Jakub.