9N3 Davit 223KM -> 265KM

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

[quote=""qqrydza""]Co do producenta, ciężko powiedzieć, nie "dobierałem się" do niego.[/quote]
zrób zdjęcie to zobzaczy sie po kolorach co to jest
Awatar użytkownika
Matti 6n
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 669
Rejestracja: 13 wrz 2011, 20:32
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Matti 6n »

Fajnie się to musi odpychać :)

koło też fajne :oki:
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

to co masz na wlepce to sportowe zawieszenie to jest ori sportowe z wersji Sportline.
-22mm do serii z tego co pamiętam, minimalnie twardsze.
Mam to samo w 9n3 mamuśki.
Obrazek
Awatar użytkownika
Alan6R
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1343
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44
Lokalizacja: Kobyla Góra

Post autor: Alan6R »

-15 mm od serii.
Ślesin 2009 | Pławniowice 2009 | Pławniowice 2010
VW Polo 6R 1.2 TSI Highline.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stat
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

[quote=""Alan6R""]-15 mm od serii.[/quote]

Możliwe, ze GTI ma -22? Gdzieś wyczytałem w katalogu, ze jest to 22 ale nie dam sobie ręki uciąć, że to był sportline.
Obrazek
Awatar użytkownika
murzyn
Naczelny piwosz klubowy
Posty: 650
Rejestracja: 02 cze 2010, 19:44
Lokalizacja: WWL

Post autor: murzyn »

[quote=""qqrydza""]przy 300KM EGT bedzie pewnie ogromne[/quote]
właśnie VKLR dobrze sobie radzi w kwestii EGT :good:
to turbina o nowej konstrukcji i w miarę świeża,bez porównania ze starymi VK
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Co do koloru sprężyn to są niebieskie (przód i tył).
murzyn Dlatego właśnie uparłem się na VKLR :cool2: Przeczytałem, że przez łożyska kulkowe turbo ma lepszego spool up'a, a do tego jest chłodzona cieczą, co napewno poprawia jej żywotność.
Jeśli chodzi o te magiczne 300KM - Zobaczymy jak to wyjdzie na firadach. Nie chce aż tak żyłować silnika i później martwić sie o inne podzespoły. Póki co zostaje tak jak jest. (Brak kasy). Wtryski będę raczej wymieniał, bo przy mocno ustawionej klimie nie ma czym jechać do 2tys. obrotów ;P

Jak narazie jestem tydzień po wymianie sprzęgła. Założony jest zestaw od Bartka czyli valeo ze sztywnym kołem + organiczna tarcza i całość wyważona, wygląda to tak:

Obrazek Obrazek

Jeździ się na tym super. Skończyło się haczenie skrzyni przy przerzucaniu z 1-R-1 podczas manewrów parkingowych.
Skończyły sie wibracje wewnątrz auta - co powiem szczerze pozytywnie mnie zaskoczyło. Jak czytałem ludzie właśnie na to narzekają po przesiadce z dwumasu na jednomas. Moje koło dwumasowe nie było w tragicznym stanie (jak powiedział mechanik), mimo to, na jednomasie wibracji poprostu nie ma. Jedyny minus tego zestawu jest taki, że całość pracuje nieco głośniej. Na niskich obrotach (przy ruszaniu) słuchać lekko pracę sprężyn na tarczy - ale nie przeszkadza to zupełnie.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Jako, że mam w planach założenie hebli brembo 4 tłoczkowych od Leona Cupry R 323mm, minimalna felga to 17 :D
Przymiarka nowego setupu zimowego :D

Obrazek Obrazek Obrazek
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
Adrian_Malbork
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 09 sie 2010, 21:27

Post autor: Adrian_Malbork »

323 ? przesadyzm :D 312 z ibizy Cupry będzie raczej łatwiej dorwać. 323 może nie chcieć wejść w 17"
Obrazek
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Jak swapować to swapować :D
Miałem w planach założenie 312, kupiłem jarzma z zaciskami. Każdy pisał, że w przypadku wymiany hamulcy 288->312 wystarczy wymiana samych jarzm (oraz tarcz oczywiście) - nie w przypadku polo :D Polo/ibiza posiada system hamulcowy firmy Lucas i niestety jarzma ATE 451 nie pasują. Sprzedałem 312 i kupiłem hamulce od cupry R.

Wysyłam je do sprawdzenia i renowacji i bede montował.
323 wchodzi w 17", ale nie wszystkie. Podam fajnego linka o swapach, tam są wymienione nawet felgi jakie pasują pod dany setup.

KLIK
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

W sobotę odebrałem felgi na lato z renowacji, wyglądają świetnie. Nie wiem tylko jak to będzie wyglądać na czarnym aucie :D :D :D
Będą ukryte wentylki i prawdopodobnie czerwone nakładki na śruby. Pozostaje jeszcze kwestia dekielków. Albo założę "aluminiowe" naklejki z czerwonym logiem oz racing, albo....zrobię dekielki w puszek po burnach [mają akurat czerwony otwieracz] i powinno ładnie kontrastować z zaciskiem.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek

Z czerwonymi nakładkami bedzie wygladać jak tutaj: (niestety zdjęcie jest małe)

Obrazek

Jakieś sugestie?
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
brytfanna
Początkujący
Początkujący
Posty: 138
Rejestracja: 10 gru 2012, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: brytfanna »

Będzie sztoooos. Tylko szlag Cię trafi z czyszczeniem tego ;)
To 17"? Założyłeś już te hamulce? Zmieści się wszystko?
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

Nooo dzięki! Już nie mogłem wytrzymać tego milczenia po wrzuceniu fotek z felgami...myślę - jest aż tak tragicznie? :D

Będę o nie dbał :D Lans wymaga poświęceń :grin:
7x17 z wysokim ET48, bo to od subaraka, otwór centrujący rozwiercony, do nowych hebli konieczne będą dystanse, ale nie będą tak wystawać jak moje poprzednie keskiny.

Heble nie założone, oddałem je do poprawki, bo jakiś error był podczas montażu.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Białe szpulki do czarnego auta bedą git ;)
Natomiast o czyszczenie nie ma co się martwić- tyle fajnej chemii jest na rynku, że noł problem :grin:

Powodzenia bo fura ma potencjał :piwo:
Awatar użytkownika
qqrydza
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 02 maja 2012, 13:39
Lokalizacja: Miechów

Post autor: qqrydza »

No to teraz mogę iść spokojnie spac:)
Poleć jakieś fajne środki do mycia - myślę że będą potrzebne :D

Chciałem je malować matem, dobrze że wyczytałem w internerach, że mycie matów jest delikatnie mówiąc uciążliwe.

Malowałem proszkowo połyskiem, teraz na to grubo twardego wosku i nie powinno być tragedii.
Bez dymu nie ma ognia Obrazek
mój czarnuch
ODPOWIEDZ

Wróć do „9N3”