[6n] Primo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Po długim zbieraniu i kąpieli wielodniowej w chemii oddałem elementy do ocynku. Taki o to efekt.
Wiadomo chrom to to nie jest ale i inny tego był cel. Blink Blink pod maską nie będzie a tym bardziej Clean'a.

ObrazekObrazekObrazek

Obecnie zbieram partie do malowania proszkowego, ale brakuje ciągle paru rzeczy :/ więc sprawa stoi. Rozkminiam jeszcze jak tu rozmontować serwo :niewiem:
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Widzę że auto będzie solidnie zabezpieczone :) Czekam niecierpliwie kiedy już poskładasz wszystko jak trzeba bo fajne polo się szykuje :grin:
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Fajny bialas !!! podoba mi sie,godny wzór do nasladowania :)
Awatar użytkownika
Czaman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2015, 21:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Czaman »

Z tego co widzę to dbasz o projekt w ogóle i w szczególe, to się chwali. :) Będzie na sezon ogarnięta Polówka? Jeśli tak to coś czuję, że na zlotach będzie przyciągała uwagę.
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Z ostatnich prac, musiałem wrzucić tymczasowo cały silnik ze skrzynią w celu sprawdzenia czy będzie konieczne podcinanie podłużnic na półośkę czy nie.
W związku z czym po pomiarach stwierdzam następującą rzecz, lewej (krótkie) półośki nie trzeba nigdy ciąć nawet na powietrzu, natomiast z prawej strony (długa półoś) przy najniższym położeniu na gwincie TA z sprężynami pomocniczymi zostaje średnio 3cm luzu. Zdecydowałem nie podcinać a jedynie na podłużnicy zamontować grubą gume w celu ewentualnej amortyzacji sporadycznych uderzeń.
A że musiałem założyć docelowe koło to wrzucam foty ze spasu przodu.

ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazekObrazek

Obecnie mam problem z rozrządem czy został dobrze założony czy jednak jeden ząbek jest przesunięty. Wychodzi że dolny znak wypada w rowku, a górny zaś na ząbku? Ktoś wiec co i jak??
Po poprzednim "mechaniku" muszę się wszystkiego spodziewać!

Obrazek
Ostatnio zmieniony 25 mar 2015, 13:58 przez Primo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

W kwestii rozrządu:
http://obrazki.elektroda.pl/5365353800_1372265120.jpg (źródło: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2596874.html)
PS. nie wiem jaki silnik masz w sumie, bo nie szukałem w temacie :blush2:

Na bloku, przy dolnym kole zębatym masz dwie kreski, więc nie pomyl ich ;) (przynajmniej tak było u mnie w APQ) Dla pewności, można w okienku na skrzyni sprawdźić czy znaki się zgadzają
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

krzychu20

Sprawdzałem w książce "Sam naprawiam" ale jest pewna nieścisłość. Przy ustaleniu dolnego koła zgodnie z oznaczeniem na nim i na bloku silnika, znacznik górnego koła wypada w ten sposób co na obrazku poniżej. Nie wypada rowek na rowek tylko rowek (dolne koło) i ząbek (górne koło).
Silnik to AEE 1.6 8v.

Obrazek

Dzięki za pomoc w sprawie rozrządu. Wszystko ustawione jak trzeba, można jechać dalej z remontem.
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Dawno nic się działo w temacie wiec wrzucam mały postęp. Wszystko przez to że staram się robić wszystko sam.
Przed malowaniem trzeba było zbudować kompresor o odpowiednich parametrach aby nie wyglądało to jak z puszki.
Pierwsza fota po zmyciu wcześniejszego czarnego lakieru Boll, który okazał się straszną chałą jak i sama praca lakiernika. Następnie wycięto co już się nie nadawało do czyszczenia i wstawiono łatę od dawcy. Resztę wyczyszczono do zdrowej blachy i zakonserwowano.
Druga fota to już po malowaniu podkładem epoksydowym.
Ostatnia fota docelowy kolor czyli czarny mat.


ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Poskładane juz??
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

przemo92

Niestety jeszcze nie złożone :angry: . Silnik już osprzętem czeka jeszcze na drobiazgi z ASO, które już idą ponad miesiąc !!!!!! :angry2:
zostało mi w komorze ogarnięcie przewodów hamulcowych miedzianych i dokupienie elastycznych z Hel, ale niestety z tyłu mam miszmasz Ibiza/Polo 6n2 więc będę na zamówienie robione.

Doszły nowe części, w związku z niedawnymi urodzinami:

1. Nakładki na pedały,

Obrazek

2. Przewody elastyczne Hel (nie opłacało się inwestować w zamienniki)

ObrazekObrazek

3. Filtr K&N

Obrazek

Ktoś poleci jakieś dobre i w miarę tanie ASO? Do tej pory zamawiałem w GETEM ale już mam dość terminów dwumiesięcznych a na koniec okazuje się że doszły 2 śruby :angry2: !
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Ze względu na małe problemy ze zdobyciem niezbędnych części z ASO pewne sprawy się przeciągnęły w czasie. Na dodatek niestety były również problemy z cieknącą skrzynią biegów itd. itp.
Na chwile obecną silnik wsadzony jako tako odpala, parę rzeczy jeszcze do zrobienia w komorze jest. Front się kompletuje w całość czyli, zderzak gładki ze spryskami i dokładką od Classica.

ObrazekObrazekObrazek

Wpadły mi w ręce też felgi BBS RL 502 16x7,5j. Niestety ale będą prawdopodobnie na sprzedaż (jak ktoś chętny pisać śmiało na pw) gdyż budżet się kurczy a kilka spraw jeszcze zostało do zrobienia.

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Dawno nic nie pisałem (za długo) ale sprawa samochodu przez ten czas trochę ruszyła do przodu. Przynajmniej jeździ :D.


Foty trochę stare ale w miarę aktualne.
Obrazek  Obrazek  Obrazek
Obrazek  Obrazek



Zamontowane zostały lampy Depo Power Look. Trochę było kombinowania żeby podłączyć je pod oryginalną instalacje ale adapter w końcu udało się dorobić i święcą o niebo lepiej niż oryginalne.
Obrazek

Plany na przyszłość:
- Wstawienie climatronik (prawie skompletowane)
- Klapa tylna ze znaczkiem oraz spojlerem.
- Chlapacze oryginalne
- Czarna podsufitka
- Elektryczny szyberach
- Car audio
- Nowy grill

Jakby ktoś ze śląska wsadzał już do 6n Climatronic to prosiłbym o kontakt na pw lub email generalnie potrzebuje pomoc w sprawie podłączenie elektrycznego!
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, 18:50 przez Primo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 736
Rejestracja: 22 sty 2012, 9:46
Lokalizacja: RJA

Post autor: BraHOL 12 »

Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

BraHOL 12 pisze: To powinno pomóc
http://vwpoloklub.pl/forum/https://foru ... ic.php?t=6
Przeanalizowane wzdłuż i wszerz. Brak tam sporej ilości informacji. Głównie jak pożenić instalacje golf-polo.
Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

:o świetnie wygląda !
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”