[6N2] zaślepienie EGR SDI

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

w
wnuq
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 21 maja 2009, 12:23
Lokalizacja: Jaworzno

[6N2] zaślepienie EGR SDI

Post autor: wnuq »

Witam,

W którym miejscu zaslepialiscie zawór EGR w silniku 1.9 SDI ASX? Tu przy kolektorze dolotowym czy tam niżej, za tą harmonijka? Ma to jakieś znaczenie czy zaślepka będzie przed zaworem EGR czy za nim? Tu przy kolektorze dolotowym strasznie ciężko odkręcić ta szpilke. Czy jak zaslepie blaszka to dodatkowo muszę odłączyć ten wężyk gumowy co idzie do EGRa czy on może zostać podpiety?

Maciek
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

zaślepiasz przy kolektorze a wężyk zostaje , oczywiście na zimnym silniku zaślepiamy  ;)
D
Darecki3037

Post autor: Darecki3037 »

pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
x
xxtrakerxx
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 12 maja 2018, 19:49

Post autor: xxtrakerxx »

Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
a co cię to obchodzi po co?gość zadał pytanie jego sprawa nie twoja
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
przecież EGR pracuje niezależnie zimny czy ciepły silnik  a zależnie od obrotów
widziałeś kolego kolektor dolotowy jaki tam jest syf przy sprawnym EGR w ON  jak nie to zerknij na koniec układu wydechowego w ON
 
D
Darecki3037

Post autor: Darecki3037 »

xxtrakerxx pisze:
Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
a co cię to obchodzi po co?gość zadał pytanie jego sprawa nie twoja
życzę Ci "kolego" żebyś w końcu natrafił na rzetelnego diagnostę.
bialy0666 pisze:
Darecki3037 pisze: pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
przecież EGR pracuje niezależnie zimny czy ciepły silnik  a zależnie od obrotów
widziałeś kolego kolektor dolotowy jaki tam jest syf przy sprawnym EGR w ON  jak nie to zerknij na koniec układu wydechowego w ON
 
tak ale najbardziej jego praca daje na zimnym gdzie spalinami podgrzewa zimny dolot przez co silnika szybciej osiąga temperaturę pracy co w zimie jest nie bez znaczenia. A syf w dolocie to ja dobrze wiem jak wygląda bo sam mam drugie auto w SDI z przebiegiem 300tyś. Jakoś nie boli mnie raz na 2 lata rozebrać dolot i wymyć puszkę i kanały w środku. EGR mam sprawny a spaliny na diagnostyce wychodzą mi bdb.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”