xxtrakerxx pisze:
Darecki3037 pisze:
pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
a co cię to obchodzi po co?gość zadał pytanie jego sprawa nie twoja
życzę Ci "kolego" żebyś w końcu natrafił na rzetelnego diagnostę.
bialy0666 pisze:
Darecki3037 pisze:
pytanie po co?
żeby koni przybyło?
czy żeby zimny żarł więcej paliwa?
przecież EGR pracuje niezależnie zimny czy ciepły silnik a zależnie od obrotów
widziałeś kolego kolektor dolotowy jaki tam jest syf przy sprawnym EGR w ON jak nie to zerknij na koniec układu wydechowego w ON
tak ale najbardziej jego praca daje na zimnym gdzie spalinami podgrzewa zimny dolot przez co silnika szybciej osiąga temperaturę pracy co w zimie jest nie bez znaczenia. A syf w dolocie to ja dobrze wiem jak wygląda bo sam mam drugie auto w SDI z przebiegiem 300tyś. Jakoś nie boli mnie raz na 2 lata rozebrać dolot i wymyć puszkę i kanały w środku. EGR mam sprawny a spaliny na diagnostyce wychodzą mi bdb.