[Classic] Regulacia sprzęgła w polo classic

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

t
tomektzh
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 wrz 2009, 15:32

[Classic] Regulacia sprzęgła w polo classic

Post autor: tomektzh »

Cześć wszystkim Od niedawna jestem posiadaczem ww polo clasicc 1.6 z 96 roku Mam takie pytanie zeiązane z sprzęgłem .Mianowicie jest tak że strasznie wysoko bieże sprzęglo (przy samej górze) Patrzyłem się czy jest jakaś regulacia inic tam takiego nie widzę Czy mógłby mi ktoś podpowiędziec gdzie takowa regulacia się znajduje. Z góry dziękuje
Awatar użytkownika
bleah
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 1424
Rejestracja: 28 mar 2009, 15:44

Post autor: bleah »

WItam. Jeśli masz linkę z samoregulatorem to niestety raczej nic nie pokombinujesz :/
t
tomektzh
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 07 wrz 2009, 15:32

Post autor: tomektzh »

W tym cały problem że jest ta linka To co w takim przypadku można zrobic
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

tomektzh myślę, że te typy tak mają. U mnie również wysoko ale nie widzę potrzeby regulacji - chodzi perfekcyjnie.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

ten typ tak ma - ew pobaw sie samoregulatorem - poprawi sie na 100 km.

poki Ci sie całe sprzegło nie rozleci szkoda pieniedzy na wymiane ;)
Bo czerwone jest szybsze

cFk
R
Rycho 2265
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 01 paź 2009, 18:12

Post autor: Rycho 2265 »

Mnie taka zabawa z samoregulatorem kosztowała wymianę linki.
Następna była też z samoregulatorem firmy SACHS i podziałała raptem 2 tygodnie.
Regulator ciągle popuszczał. Sprzęgło brało przy samej podłodze ,pedał twardy , biegi kleszczyły,a o wstecznym lepiej nie mówić.Gość w hurtowni stwierdził że jest masa reklamacji na te samoregulatory, a niby towar oryginalny (w miejscu znaczka vw był wypalony ślad reszta opisu identyczna jak na fabrycznej).
Brak zamiennika bez samoregulatora w modelu z silnikiem 1,4V16. Poszedłem na sposób i wziąłem najtańszy zamiennik :good: do Ibizy 1,4 V8 (podobno hiszpański szajs).
Myślę sobie jak nie wyjdzie ,mała strata.
Udało się ! Działa perfekcyjnie sam mogę sobie ustawić ,a sprzęgło działa idealnie i leciutko. A co wtym zadziwiające to ,że linka okazała się ogyginałem (opis linki identyczny jak na oryginale bez logo). :amen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”