Tak przy okazji mam wskazówkę jak tymczasowo naprawić niedziałające dwa pierwsze biegi.
Jak dojdziecie do dmuchawy to odkręćcie opornik. Odkręcacie śrubki (licząc od silnika) 1 2 i 4. 3 to masa i nie trzyma opornika.
Wyjmujecie opornik który wygląda tak
Problem polega na tym, że zwój drutu w którymś miejscu się przepalił. Jak to wypatrzycie to odwijacie jeden zwój i skręcacie dwie przepalone końcówki. U mnie wygląda to tak po skończeniu.
Możecie mieć na oporniku zieloną porcelanową osłonkę. Chyba porcelanową. Jak musicie to ją po prostu usuńcie.
Jest to zrobiona prowizorka na niskim poziomie, ale jak lutowałem to cyna nie chciała się trzymać.
Opornik i tak musicie wymienić, ale czas poszukiwań nowego, to rozwiązanie pomoże. Ja tak jeździłem 3 miesiące i ciągle działa bez zarzutów.
Powodzenia i ciepła w samochodzie
