Dobrze, ze jest juz temat o "szarpnieciach", bo nie musze zakladac nowego.
Tez mam problem z Polo, i tym szarpnieciem. U mnie jednak wyglada to tak, ze auto najmocniej szarpie przy ruszaniu z ok. 2tys obrotow, przy zmianie biegu z 1 na 2. Prosciej mowiac: Jedynka, ruszam, -+2tys obrotow, wciskam sprzeglo, dwójka, puszczam sprzeglo, dodaje gazu, BUUUUUM, szarpniecie. Gdy obroty sa mniejsze, to nie odczuwam niczego.
Ale to jeszcze nie koniec.

Z wiekszymi biegami takze jest problem, ale juz mniejszy, mianowicie, jadac z kims, przy zmianie biegu widze kątem oka, jak osoba, ktora siedzi na miejscu pasazera ma takie drgania do przodu, co spowodowane jest wlasnie tymi szarpnieciami. Jednak sa to o wiele mniejsza szarpniecia niz zmieniajac z 1 na 2.
Pytalem znajomych co sadza o tym, i zdania sa podzielone. Jeden twierdzi, ze wina sprzegla, drugi zas, ze moze to byc wina linki sprzegla(trzeba naciagnac, albo wymienic), jeszcze inny twierdzi, ze cewka. Nie mam zbytnio czasu, zeby odwiedzic mechanika i zostawiac u niego auto, dlatego mam nadzieje, ze Wy jakos pomozecie.
