[6n2] częste rozregulowanie kątów!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wardaszkie86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:11
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków

[6n2] częste rozregulowanie kątów!!

Post autor: wardaszkie86 »

po wymianie zawieszenia na sportowe pojawil sie problem z kątem prawego koła. gdy najade na jakis wiekszy kamien itp to odrazu widze ze kolo zmienilo kąt ustawienia...

co mi radzicie? co moge z tym zrobic? czy rozporka dolna lub gorna w tym moze pomoc?



prosze o rady


dziekuje :victory:
viewtopic.php?f=30&t=3697

"Too niebieskie POLO wjeżdża na teren,
Co się przypieprzasz, jestem szpanerem !!!" <!-- s]
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Pytanie, czy śruby zostały dokręcone zgodnie z zalecanym momentem.
Jeśli nie, to będzie się tak działo.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
z
zielony_fr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 89
Rejestracja: 08 paź 2009, 22:11
Lokalizacja: Leżajsk

Post autor: zielony_fr »

Nie wiem na pewno co moze byc przyczyna ale mialem to samo chyba... po wypadku i zmianie zwrotnicy wachacza i spawaniu otworu w sankach ustawiali mi zbieznosc... po tygodniu jazdy olo mi sie ppochylilo.... po powrocie do mechanika stwierdizl ze zmienil sie kont poniewaz sruby nie byly dokrecone moze masz to samo, albo tak jak pisal kolega wczesniej. pozdrawiam
Awatar użytkownika
wardaszkie86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:11
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków

Post autor: wardaszkie86 »

a na to moze pomoc ktoras rozporka? dolna lub gorna? czy nie bardzo?
viewtopic.php?f=30&t=3697

"Too niebieskie POLO wjeżdża na teren,
Co się przypieprzasz, jestem szpanerem !!!" <!-- s]
Awatar użytkownika
matii
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 45
Rejestracja: 27 paź 2009, 6:45
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

Post autor: matii »

Górna na pewno pomoże, przykładem mogą być Skody Favorit lub Felcie, tam bez rozpórki kąty się sypały i szyby pękały.
Była Cordoba Vario FL TDI
Awatar użytkownika
wardaszkie86
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 19 maja 2009, 20:11
Lokalizacja: Stalowa Wola / Kraków

Post autor: wardaszkie86 »

a rozporka z 6n bedzie pasowala do 6n2? bo slyszalem od niektorych ze tak...

-- Wto Lis 17, 2009 12:35 pm --

bo ciezko jest znalezc rozporke do 6n2;/
viewtopic.php?f=30&t=3697

"Too niebieskie POLO wjeżdża na teren,
Co się przypieprzasz, jestem szpanerem !!!" <!-- s]
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Górna rozpórka nie pomoże Ci utrzymać kąta nachylenia koła. Regulacja odbywa sie na "fasolkach" dolnego mocowania amortyzatora. Górna rozpórka co najwyżej poprawi stateczność samochodu a nie uchroni Cię przed gubieniem ustawień.

Jak chesz rozpórkę - montuj, ale jak już wspomniałem, problem gubienia geometrii pozostanie.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Sprawdz jeszcze ustawienie sforznia wahacza. Tez jest na fasolkach i tez moze przestawiac kat jesli jest nie dokrecony. Lub sam sforzen ktorys jest juz wybity i ma luzy ale to bys slyszal.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”