Da się zrobić, nie jest to takie proste jak się komuś wydaje, potrzebne jest mnóstwo czasu i przeróżnych drobiazgów, które wychodzą w praniu.
Najlepiej jak masz drugi samochód, żeby można było, czym gonić po drobiazgi
Jeżeli chcesz coś takiego zrobić licz się z wydatkiem rzędu 10 000 zł
Sam silnik to najmniejszy koszt z całości
Na początek musisz kupić :
Silnik z ECU, skrzynie od tego silnika, bo seryjną od SDI moment szlak trafi, jeżeli w ogóle spasi, potem trzeba zmienić zawieszenie, przede wszystkim hamulce.
W trakcie wychodzą różnego rodzaju rzeźbienia, nawet podłużnicy a już na pewno będzie problem z upchaniem klimy.
Najlepiej i najtaniej wychodzi kupić samochód po dachowaniu albo połowę anglika, bo wtedy wszystko, co potrzebne przekładasz łącznie z instalacją i zegarami.
Wiem, co mówię, bo sam zbieram już od roku graty do swap-a na ARL - seryjne 150 PS
Tak wygląda silnik 1,9TDI - ASZ seryjne 130 PS w polo 6N:
