[6n2] Łożysko a geometria!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

[6n2] Łożysko a geometria!!

Post autor: mariusz86 »

Witam

Mam pytanie czy wymiana geometrii moze miec wpływ na zużycie łozyska...bo zdaje sie ze coś się stało u mnie po geometrii i wymianie drążków z końcówkami...po tej wymianie zaczęło coś wyć tak powyżej 60-70 KM/h
Czy można się upewnić w jakiś sposób czy to napewno łożyso??

czekam na odp
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""mariusz86""]wymiana geometrii[/quote]

wymiana geometrii? to część użytkowa? :rotfl:

Jeśli chodzi o łożysko to dzwięk kończącego się przypomina wirnik helikoptera. OIDW to po jakiej kolwiek zmianie w układzie kierowniczym trzeba jechać ustawić zbieżność w samochodzie. Koszt to około 100PLN w zależności od miasta.
m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

Post autor: mariusz86 »

tylko że po tej geometrii zaczęło wspomaganie ciężej chodzić i coś wyć tak jakyb coś było ,,za mocno przykręcone"?? tylko co??
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

najpierw sprawdź poziom płynu w układzie wspomagania, bo może być, że go brakuje i pompa wyje. Jeśli jest za mało to dolej oczywiście ;-)
m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

Post autor: mariusz86 »

tylko że płyn nie tak dawno wymieniałem i jest max. :closedeyes: wiec od czego tak mogło się zrobić??
L
Lynn
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 23 lip 2009, 21:42
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Lynn »

Mogłeś to zrobić źle i masz zapowietrzoną pompę ;-)
Obrazek
m
mariusz86
Początkujący
Początkujący
Posty: 181
Rejestracja: 26 lis 2009, 11:31

Post autor: mariusz86 »

no to jak ją odpowietrzyc? tylko zę to wyje podczas jazdy a nie skręcania
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”