Gwint AVO

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Gwint AVO

Post autor: Joker »

Witam chciał bym wiedzieć co sądzicie o zawieszeniu gwintowanym do 6N firmy AVO. Czy warto zakładać i ile może kosztować nowy/używany.
Obrazek
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

U nas w klubie się nie spotkałem, natomiast z tego co wiem to Anglicy często zakładają i sobie chwalą :grin: Zaloguj się tutaj: http://www.clubpolo.co.uk/ napewno znajdziesz kupę opinii na jego temat.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

Tylko ze po angielsku czyli to nie dla mnie ;p

Wygląda to tak
Obrazek

a i zastanawia nie to +/-
Obrazek

nom i nie wiem czy mam zakładać czy się opłaca nom i czy to jest dobre w ogóle
co sądzicie?
Obrazek
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote=""Joker""]a i zastanawia nie to +/-[/quote]
Regulacja twardości :scratch:
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

He he mnie się nie pytaj ja się nie znam :oki:
ale coś mi się nie wydaje żeby to od tego było.
Twardość chyba zależy od sprężyn
Obrazek
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

[quote=""Michał88""][quote=""Joker""]a i zastanawia nie to +/-[/quote]
Regulacja twardości :scratch:[/quote]

na bank regulacja twardości
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

tak regulacja twardości, w jakiej cenie to masz? wciśnij tłoczyska i zobacz czy same ida do gory, jak gazówki to pójdą tłoczyska do góry
Awatar użytkownika
Joker
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 233
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:08
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: Joker »

[quote=""lexyy""]tak regulacja twardości, w jakiej cenie to masz? wciśnij tłoczyska i zobacz czy same ida do gory, jak gazówki to pójdą tłoczyska do góry[/quote]
Ostatnio wcisnąłem lekko wchodziło ale ciężko było wyciągnąć.
A jak to wmontować do auta? Trzeba wykręcać z coś z starego zawieszenie, te łożyska gumy itp. ?
Obrazek
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

tak jak to jest dedykowany do twojego polo to tylko przekładasz miseczkę i górne mocowanie amortyzatora, ja proponuje kupić nowe mocowanie jak masz zamiar dłużej na tym śmigać
Awatar użytkownika
elja
Swój
Swój
Posty: 908
Rejestracja: 01 lip 2009, 17:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: elja »

moze to nie regulacja twardosci tylko tlumienia tak w woli scislosci
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""elja""]moze to nie regulacja twardosci tylko tlumienia tak w woli scislosci
[/quote]
potocznie można powiedzieć ze to to samo ;) Mniejsza siła tłumienia-zawieszenie chodzi szybciej, jest czulsze na małe nierówności, ale też bardziej buja czy nurkuje. Wieksza siła tłumienia-tłoki chodzą wolniej zawiesznie jest "zamulone" i mniej podatne na tłumienie nierówności, ale za to ogranicza przechyły na zakrętach czy przy hamowaniu. Jednym słowem super sprawa taka regulacja :good:
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”