Tomkruz
współczuje, przerabiałem temat nie tak dawno :commando:
pękł Ci główny wąż ciśnieniowy prowadzący od pompy do maglownicy. To jest gumowo-metalowy przewód o cudacznym kształcie i w ASO kosztuje 600-700zł, uzywany bardzo ciężko kupić, a jesli już to bywają mocno pokorodowane...Jakimś wyjściem jest dorobienie przewodu całego z gumy w zakładzie z hydrauliką siłową ale(o wadach tego rozwiązania w tym temacie:
viewtopic.php?f=20&t=14666&p=122226&hilit=dorabiany+przew%C3%B3d+wspomagania#p122226). Ja może jestem troche pedantem i mi ten delikatny świst przeszkadzał, pewno niektórzy by nie zwrócili nawet uwagi(jak coś to mogę Ci ten mój gumowy sprzedac bo udało mi się dorwać używkę w bdb stanie)
Wymiana jest dosyc upierdliwa, ale wykonalna we własnym zakresie.
Jak już będziesz chciał kupić używany to szukaj z jak najmłodszych aut bo winą takich awarii jest zwyczajnie korozja. Ja mam z 6n2 GTI z 2001 którego korozja nie zdążyła jeszcze zaatakować.
chodzi o coś takiego:
http://allegro.pl/przewod-wspomagania-w ... 62092.html
znaczenie ma czy auto z klimą czy bez, moga się też różnic końcówkami więc najpierw dobrze sprawę wybadaj w ETCE