problemy z zapalaniem 1.9d...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
M4teusz
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 10 cze 2010, 14:02

problemy z zapalaniem 1.9d...

Post autor: M4teusz »

Witam :piwo:
Panowie mam problem z moją 6N 1.9d 1994r.
Problem dotyczy zapalania zimnego auta: Jak jest mrozik i temp poniżej zera to mogę kręcić i kręcić aż aku padnie (aku mam nowy) nie zapali... dopiero jak pompuje gazem (dosłownie jak w traktorze) to zacznie się dławić i łapać aż w końcu złapie, po czym bardzo szarpię budą i ma bardzo niskie obroty ok.600 a nawet mniej, powoli sam wchodzi na 950 obr. i wtedy wszystko się normuje trwa to z 2 minuty. Autko kupiłem w maju i póki było ciepło to zero problemów, przyszła zima to się zaczęło. Wymieniłem świece żarowe, filtr powietrza i paliwa i nic nie pomogło. Dodam jeszcze że czasami autko wariuje: jade na 5 ze stałą prędkością powiedzmy na 2 tys. obr. i często jest tak że jak wcisnę sprzęgło czy wrzucę luz to obroty same idą w górę do troszkę ponad 3 tys. obr. i po chwili same spadają i wszystko jest ok. Co może być nie tak?
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

duzo tematów kolego jest odnośnie polo AEF dosłownie to miliony użyj opcji szukaj!! tam znajdziesz odpowiedzi.wygląda mi na bąble w przewodzie /przeskoczony rozrząd/kończąca sie pompa wtryskowa ewentualnie zle ustawiona/ wtryski leją swiece nie grzeją(przekaźnik) można tak wymieniać i wymieniać ....
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

jeśli chodzi o obroty to słuchaj silnika może wariować obrotomierz kilkakrotnie wystąpił u mnie taki problem przy odpalaniu obrotomierz zatrzymał się lub pokazywał niskie obroty[powoli szły w górę ] a silnik pracował jednostajnie podejrzewam jakiś styk lub sól i wilgoć po umyciu i wyschnięciu przedziału silnika problem znikał co do problemów z zapalaniem niestety trzeba szukać i eliminować po kolei spróbuj sprawdzić końcówki wtrysków i sprężanie na każdym gaże. na tym forum znajdziesz wiele podobnych tematów
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”