Pękniete osłony gumowe przy drążkach kierowniczych

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
leszel
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 07 kwie 2009, 12:44

Pękniete osłony gumowe przy drążkach kierowniczych

Post autor: leszel »

Czy pęknięte osłony gumowe przy drążkach kierowniczych wymagają natychmiastowej wymiany? Są pęknięte w pionie, ale widać to tylko przy skręcie kół, przy jeździe na wprost gumki po prostu "udają" że są całe.
Czy jest tu taka sama groźba jak w przypadku półosi że jak sie dostanie trochę brudu to po niedługim z czasie półośka sie zacznie zacierać?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Tak będzie. Zacznie się zacierać, ale tego raczej nie odczujesz. Będziesz jeździł i wtedy pojawi się luz. Więc końcówki do wymiany.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
l
leszel
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 07 kwie 2009, 12:44

Post autor: leszel »

Dziękuję za porady, gumki juz wymienione!
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”