witaj kolego
[quote=""Redmitsu""] Zalety i wady? Zalety rozumiem ze lepiej bedzie sie trzymac drogi no i oczywiscie lepszy wyglad. Jak jednak obnizenie samochodu wplywa na nasze polskie drogi? Ile moge go obnizyc na ziemie by zachowac przy okazji wszystkie moje zderzaki na naszych kochanych drogach? ; ) [/quote]
1.
zalety:
- auto jest sztywniejsze i lepiej trzyma sie drogi
- na zakretach mozeszsobie bardziej pozwolic
- wyglad

- obnizasz srodek ciezkosci
wady:
- wiecej wstrzasow idzie na bude, co maze wizac sie z "graniem" plastikow w srodku
- musisz brac poprawke na progach i kraweznikach (ale przyzwyczaisz sie)
- zaczynasz "czuc" droge

:D
- wiecej grzechow nie pamietam

[quote=""Redmitsu""]Ile moge go obnizyc na ziemie by zachowac przy okazji wszystkie moje zderzaki na naszych kochanych drogach? ; ) [/quote]
mozesz go obnizyc nawet 60/60 i jak bedziesz uwazal to nic sie nie stanie, po prostu uczysz sie jezdzic
[quote=""Redmitsu""]Te zawieszenie co dalem w linku to rozumiem ze one obnizaja mi o 40mm? Chce miec pewnosc zeby pozniej pod jakis kraweznik mogl podjechac ; ) [/quote]
tak to zawieszenie obniza 40 przod i 40 tyl i to jest optymalna gleba jak na poczatkujacego (pozniej bedziesz chcial nizej

)
[quote=""Redmitsu""]Jaka jest ich srednia wytrzymalosc?[/quote]
wytrzymalosc jest zblizona do wtrzymalosci seryjnego (nowego) zawieszenia, jesli kupujesz caly kit (amory i sprezyny) to one sa obliczone tak zeby jak najdluzej wspolgraly ze soba, sprezyny maja w dolnej czesci uzwojenie gesciej przez to auto siedzi nizej i jest twardsze a amory sa o skroconym skoku co daje twadrosc
[quote=""Redmitsu""]Ile zalozenie takiego zawieszenia kosztuje srednio u mechanika? Sam tego nie zrobie, w takich rzeczach jestem kompletnym laikem.[/quote]
kolego koszt mysle ze okolice 150 zl jak pokombinujesz, ale gwarantuje ci ze jakbys siadl sam to bys spokojnie zalozyl, jak chcesz to pisz na pw a dokladnie cie wytlumacze co i jak i sam to zrobisz niewielkim nakladem pracy. tylne amory wymienia sie w okolo 30 min/szt odkreca sie dokladnie 3 sruby (klucz 17 oczkowy na gorze, klucz 6 do zablokowania i klucz 16 na dole) przednie robi sie w okolo 35min/szt 3 sruby (klucz 21, imbus, 2 klucze 18 (jeden do skontrowania)), jak chcesz to pw

aha i pamietaj ze po zalozeniu juz amorow, dobrze by bylo zebys podjechal na ustawianie zbieznosci (zbieznosc i katy kola)
koszt ok 100 zl ( w zaleznosci o miasta)
[quote=""Redmitsu""]Dzieki z gory za wszelkie porady[/quote]
spoko,;)
[quote=""Redmitsu""] mam nadzieje ze nie zostane zbluzgany ; )[/quote]
po to jestesmy zeby sobie pomagac
pozdrawiam i zycze powodzenia
