[6n2] komisja ds. glebienia pomóżcie coś wybrać

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

z
zadzior89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2010, 14:30

Post autor: zadzior89 »

To może macie jakąś propozycje kompromisową miedzy komfortem i dobrym wyglądem?
Obrazek
Grafik komputerowy

Kupię gril do 6N2 od GTI
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Ile osób tyle opinii. Niektórym w Polsce nie przeszkadza jazda na 17stkach i niskoprofilowych oponach + gleba, innym wypadają kręgi po założeniu 15-stek.

Najlepiej się przejechać jednym, drugim autem i coś samemu wybrać. W tym budżecie kupisz tańszy gwint lub kit obniżający.

Dla mnie komfort zaczyna się kończyć w momencie zamontowania gwintu w Polsce. Jeździłem brutalnie obniżonym Polo w Polsce i w Niemczech i jest różnica (nie gwint tylko jakieś obcięte sprężyny garażową metodą, gleba -70/-70) i amorki jakieś porobione. W Polsce nie dało się jeździć dłużej niż 10 minut, w Niemczech było całkiem OK.

Sporo osób na forum ma gwint o różnych ustawieniach (choć najczęściej jego zakup kończy się maksymalnym zglebieniem na jaki pozwala :P) to poproś o przejażdżkę w miarę możliwości. Ja dzięki uprzejmości KrzyDOLARA jechałem na gwincie pod marketem, czyli na gładkiej nawierzchni z kostki (+ fele 15) i zdecydowałem, że to nie dla mnie ;).
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
z
zadzior89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2010, 14:30

Post autor: zadzior89 »

Powoli zaczynam w ogóle się zniechęcać do jakiejkolwiek gleby, poczekam możne w rejonach śląskiego będzie next zlocie to bym przedyskutował sprawę na spokojnie.

Pozdro i dzięki za wszystkie sugestie i opinie
Obrazek
Grafik komputerowy

Kupię gril do 6N2 od GTI
T
Tomek001
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1360
Rejestracja: 10 lip 2010, 23:57
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Tomek001 »

Wszystko zależy od tego ile czasu jeździsz Polo i co to za jazda. Bo po mieście spokojnie dasz radę na gwincie (trzeba po prostu bardziej uważać, nie wszędzie też wjedziesz), ale już np. robiąc miesięcznie sporo km (czyli powyżej 2-3 tyś) bym się nie skusił.
Już jesteśmy na trasie, 160 na blacie.
I tylko na Twoją prośbę nie cisnę więcej - choć da się! :P
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

wg mnie wszystko się da :grin: osobiście jeździłem tylko Polówką gallusa i nic mi nie przeszkadzało jego zawieszenie, a u siebie jeżeli już w końcu zamontuję to tylko gwint, i podejrzewam, że pójdzie nisko :grin:
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
z
zadzior89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2010, 14:30

Post autor: zadzior89 »

Średnio robię 1000km miesięcznie czasami trochę więcej. Główne trasy to Sosnowiec - Katowice - Dąbrowa - Bielsko.

http://allegro.pl/nowe-felgi-15-4x100-v ... 60185.html Takie chyba kupuje
Obrazek
Grafik komputerowy

Kupię gril do 6N2 od GTI
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

takie to połamiesz:D
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”