Ile osób tyle opinii. Niektórym w Polsce nie przeszkadza jazda na 17stkach i niskoprofilowych oponach + gleba, innym wypadają kręgi po założeniu 15-stek.
Najlepiej się przejechać jednym, drugim autem i coś samemu wybrać. W tym budżecie kupisz tańszy gwint lub kit obniżający.
Dla mnie komfort zaczyna się kończyć w momencie zamontowania gwintu w Polsce. Jeździłem brutalnie obniżonym Polo w Polsce i w Niemczech i jest różnica (nie gwint tylko jakieś obcięte sprężyny garażową metodą, gleba -70/-70) i amorki jakieś porobione. W Polsce nie dało się jeździć dłużej niż 10 minut, w Niemczech było całkiem OK.
Sporo osób na forum ma gwint o różnych ustawieniach (choć najczęściej jego zakup kończy się maksymalnym zglebieniem na jaki pozwala

) to poproś o przejażdżkę w miarę możliwości. Ja dzięki uprzejmości KrzyDOLARA jechałem na gwincie pod marketem, czyli na gładkiej nawierzchni z kostki (+ fele 15) i zdecydowałem, że to nie dla mnie

.